+ 2
Inlägg: 2260458
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet att jag själv kan kritisera våra publiksiffror ibland men när man ser att Timrå har 3046 och SAIK som topplag i SHL har 3539 i publiksiffra så kanske man håller igen på sin kritik 🤔
+ 7
Tyvärr skötte inte Dick riktigt sin kost och sömn som ett proffs bör göra och sen blev det lite för mycket lekstuga med Ahnelöv och Ritola för att det skulle bli riktigt bra.