Olli Hahl: Jajjaemensan , välförtjänt dessutom
Inlägg: 2265022
Svarskommentarer
Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Gavelo: Det gick ju fort det där. 2-1 HV.
Sitter vid köksbordet, med en öl. Följer matchen via swehockeys live och via hockeysnack. I bakgrunden på teven så går det Greta Gris. Ingen webradio (Vart fan har all webradio tagit vägen?) Ingen tv sändning för mig.
Känns som på 80-talet när man följde matcher via text tv.
Sitter vid köksbordet, med en öl. Följer matchen via swehockeys live och via hockeysnack. I bakgrunden på teven så går det Greta Gris. Ingen webradio (Vart fan har all webradio tagit vägen?) Ingen tv sändning för mig.
Känns som på 80-talet när man följde matcher via text tv.
+ 2