+ 1
Inlägg: 2266572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: 350 000 kr i månaden enligt flera källor. Riktigt dålig värvning.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: å andra sidan är det mest troligt inte billigt att bryta kontraktet heller
+ 1
Inte för att veta, men han va nog inte billig heller..... så blev nog inte mycke valuta för pengen.