+ 1
Inlägg: 2266677
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Har dålig koll tidigare år med Karlin, men ifjol så var Västervik det bästa laget på våren om man kollar de sista 20 matcherna.
+ 1
Bara för att modo skulle gå poänglös nästkommande 11p matcher så betyder det inte att alla dessa lag tar nog för att skicka oss dit.
Självklart så hoppas jag Modo håller ihop o håller någorlunda liknande snitt.
Men jag har svårt att förstå att laget är så bra som de är.
Brukar Karlins lag gå bättre eller sämre efter jul?
Nån som har koll?