Tarasov: Såg den här artikeln nu. Ganska clickbait-ig rubrik. Hasa säger att han har haft som mål sedan han lämnade att en dag komma tillbaka och få spela igen. Känns mer som ett långsiktigt mål, och det är väl inga konstigheter då han trots allt fått sin skolning där och har familjen i området.
Inlägg: 2266766
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Emil!
Värva honom till J20,
Då kommer han få lira lite med sin bror Philip ?
Kom igen nu Wernblom knäck HV!
Värva honom till J20,
Då kommer han få lira lite med sin bror Philip ?
Kom igen nu Wernblom knäck HV!
Länkar:
Noah Hasa - Elite Prospects
Noah Hasa - Elite Prospects
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Hasa verkar vara lite småkorkad. Såna där tankar kan han hålla käften om utåt, när han är anställd av MoDo Hockey.
+ 10