+ 1
Inlägg: 2267354
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Maud är även högst ansvarig för Nuon affären som har kallats ” Den sämsta svenska affären någonsin”
Sitter som en smäck på Cv’t 😹
Sitter som en smäck på Cv’t 😹
+ 2

En person som sålde ut vårt fina Postverk till danskar, som lät svenska skattepengar betala enorma summor för sämre service i Sverige och bekosta danska postverkets enorma kostnader.
Hon har noll självinsikt och dessutom försökte hon ragga röster med att kalla sej MoDoit.
Tack Maud, för att vi kanske får post en dag i veckan, om vi har tur. Begrunda bilden så ser du hur MoDo kunde skött detta, uselt av Dej.