+ 1
Inlägg: 2267438
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ja, det kan ha varit någonting som hämmat Macmaster. Jag tycker att han borde ha kunnat presetera betydligt bättre sett till hans historik i AHL. Misstänker i sådana fall att det påverkat hans skridskoåkning.
+ 1
Tanner MacMaster?
– Han kommer inte spela mer den här sidan på året. Han säger att det känns bättre och bättre men han kör lite nya och andra övningar för att bygga upp det som är problemet. Han har haft lite strul över tid och då kan man inte leverera på den nivå man ska vara på.
Sveningsson är redo när som helst men behöver träna lite mer på is och Folin är förhoppningsvis klar till mellandagarna.