Inlägg: 2267872
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9315}: äre peter Forsberg då hänka ja på dig bobby! Nä skämt å sido, de är tufft numera å va modoröv...
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9315}: Vilken elitistisk dynga. Med det resonemanget bör alla som inte har total insyn i klubben (vilket du själv, vilket är plågsamt uppenbart vid det här laget, inte har) hålla käften.
Men visst, jag uppskattar de som har verklig koll och som delar med sig. Vad gör Nooky nuförtiden?
Men visst, jag uppskattar de som har verklig koll och som delar med sig. Vad gör Nooky nuförtiden?
+ 1
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9315}: Kan du förtydliga vad du menar. Är nog lite enfaldig, så vore bra om
du skriver i klartext.
du skriver i klartext.
själv tar jag ett andetag och går och kollar reprisen av på spåret, jag gillar forsberg livet går vidare :)