Inlägg: 2267883
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Gavelo: Som Modo supporter skulle jag vara RIKGTIGT orolig, förlorar STORT mot ett sargat Löven ikväll. Som ett pojklag mot seniorer...
+ 1
Modo var dåliga idag. Usla.tyvärr!
Som Karlin sa, han var sjukt besviken på att man inte är förberedda på krig, man tar inte en smäll för att skapa mer tid åt försvaret och man gör inte jobbet.