Inlägg: 2267919
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{8879}: Nej. Jag har noll insyn i MoDo. Förstår bara inte poängen med att ha ett diskussionsforum ifall det ska vara vara förbjudet att yttra sig ifall man inte personligen varit inne i omklädningsrummet.
Jag menar, vi var ju sett Viklund-scenariot massvis av gånger tidigare: Chris Pronger, Henrik Zetterberg etc.
Om Viklund officiellt slutar så missar han en massa pengar.
Jag menar, vi var ju sett Viklund-scenariot massvis av gånger tidigare: Chris Pronger, Henrik Zetterberg etc.
Om Viklund officiellt slutar så missar han en massa pengar.
Nu vet jag inte riktigt vad ni käbblar om, men du har alltså insyn i MoDo och kan med säkerhet säga att Viklund aldrig mer drar på sig nr. 18 och skrinnar in i Hägglunds?
Tråkig om så är fallet