Inlägg: 2268009
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoppas på scenförändring ikväll. Jag kommer ihåg en slutspelsmatch mot HV71 för en jäkla massa år sedan där vi förlorade med tvåsiffrigt. Returmötet vann vi dock med 9-1 eller något sånt. Söderberg var vass då kommer jag ihåg.
+ 2
Helst redan 16:00