MorganaLefaey: Har man den nivån på knuffar så går det inte att spela hockey. Jag trodde att Wessner i alla fall borde begripa så mycket.
Inlägg: 2268074
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{5647}:
Wessner: va fan det är derby så vi skiter I 6 man på isen...
Wessner: va fan det är derby så vi skiter I 6 man på isen...
+ 2
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{5647}: Det är knappast hårdheten i knuffen utan interference, omöjligt att fria där.
+ 2
Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{5647}: är björklöven vår nya kryptonit den här säsongen? Lyclas göra mål på allt?