Tarasov: Jo så kan det vara men ingen av dom är kvar i Modo Tror knappast att han och Videbro firar jul ihop.
Inlägg: 2268415
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Nä, man får ju intrycket av att varken Widebro eller styrelsen har mycket till övers för Björn. Men han verkar fortfarande ha en väldigt vänskaplig relation till just Glader och flera av spelarna. Säkert Styf också.
+ 1