Tarasov: Kanske redan avhandlats, men tycker ni om förlängningen av Sylle? Gradin sa, som jag kommer ihåg intervjun, att han under hösten fört en dialog med Sylle och att han måste bli bättre på att visa vägen på isen vid dippar i matcher.
Inlägg: 2268418
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Jag gillar Sylwander, han känns bättre och bättre faktiskt.
Tycker han visar på bra fart och inställning, sen tror jag han är extremt omtyckt bland spelarna.
Tycker han visar på bra fart och inställning, sen tror jag han är extremt omtyckt bland spelarna.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Bra förlängning. Han är väl lite av en kulturbärare vid det här laget och han var nog oerhört viktig både på och utanför isen ifjol.
Det märks dock att det har varit lite av en omställning från Hellkvists sätt att spela till Karlins hockey.
Det märks dock att det har varit lite av en omställning från Hellkvists sätt att spela till Karlins hockey.
+ 1