+ 1
Inlägg: 2268474
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Loggar ut tills nästa match och vill önska alla en riktigt God Jul.
Sköt om er och slipa skridskorna inför andra halvan av en hittills fantastisk säsong!
MoDo är störst och vackrast.
Sköt om er och slipa skridskorna inför andra halvan av en hittills fantastisk säsong!
MoDo är störst och vackrast.
+ 5
Vet att T ex har sagt det i intervju med Harald.