+ 1
Inlägg: 2270322
Svarskommentarer
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
NuMo: har nog aldrig sett ett sämre 3 mot 3 spel.
Fummel o drop-pass till ingen.
Nej det känns som de var nöjda med 1p
Fummel o drop-pass till ingen.
Nej det känns som de var nöjda med 1p
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
NuMo: Pucken måste in i krysset. Rör på benen nu era jävla syltryggar. Vinn!
Det är streta och gneta som gäller för att tjäna poäng.