+ 1
Inlägg: 2270342
Svarskommentarer
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Confusius: Håller med. Men man måste även se positiva detaljer. Sam Vignaeults(eller hur han nu stavar) spel i 3-5 i slutet av tredje och början på förlängningen är en ynnest att få ta del av. Hade såå hoppats att han fått avgöra, men Nässen hann före.
Vi kom dock närmare toppen idag.
Hockey är kul, trots allt
Dessutom, till besvikelse för några, Styf bra, Dahlrot bra
Vi kom dock närmare toppen idag.
Hockey är kul, trots allt
Dessutom, till besvikelse för några, Styf bra, Dahlrot bra
+ 2
Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Confusius: Hasa briljerade inte heller med sin positionering på 3--2-målet samt idiotisk puck out.
Tänk att Dahlroth helt plötsligt känns stabil i sammanhanget.
Tänk att Dahlroth helt plötsligt känns stabil i sammanhanget.
+ 4
Försvarsspelet helt under isen ikväll tillsammans med beslutsfattandet, blir fan galen när vi förlorar på nonchalans och brist på ödmjukhet.