{5647}: Jag gissar på 2 matcher för Werner och 3 för Hutch.
Inlägg: 2270442
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Wernblom behöver inte spela så fult, han har kvalifikationer som gör att det är inte nödvändigt, behöver inte visa vems grabb han är.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Dessa respektlösa odågor, kan ju fullständigt förstöra en annan människas liv. 7 respektive 5 matchers avstängning är rimligt i dom här fallen.
+ 2