Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: jag har sett det i även i de yngre leden hos Modo , en dålig attityd och dåligt uppförande i matcher . Man skall liksom skrämmas före matcher , tjafsa , spela fult tex: efterslängarna mm.

Det kan vara ledarnas fel !