+ 3
Inlägg: 2272617
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ingen som har en back-kollega från Järved till Hasse betong? Lär ju bli Öviks bästa lag?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Du har gjort mycket gott med din musik och dina gissa tröjan som några givna toppar bland mycket annat. Dessutom är du mycket aktiv med egna inlägg och du svarar på de inlägg där du berörs är ju jättebra.
Däremot så förstår jag inte hur du menar när du skriver i ditt sista inlägg "Sedinarna bröt en otrolig trend att återkomma till MoDo. Inget mer. Ingen kritik mot dom, bara ett konstaterande."
Medan du i tidigare inlägg i tråden skrivit "Vissa vuxna håller sina löften, andra inte" samt "Fast, tråden gällde ju om man kommer hem o spelar en säsong eller inte som man lovat".
Dessa kommentarer tolkar jag in en kritik mot att Sedinarna inte spelade en säsong till i Modo trots att de inte ens bor på orten.
Däremot så förstår jag inte hur du menar när du skriver i ditt sista inlägg "Sedinarna bröt en otrolig trend att återkomma till MoDo. Inget mer. Ingen kritik mot dom, bara ett konstaterande."
Medan du i tidigare inlägg i tråden skrivit "Vissa vuxna håller sina löften, andra inte" samt "Fast, tråden gällde ju om man kommer hem o spelar en säsong eller inte som man lovat".
Dessa kommentarer tolkar jag in en kritik mot att Sedinarna inte spelade en säsong till i Modo trots att de inte ens bor på orten.
+ 3
Men bara för att det är Du, här kommer en fin Järveds-femma.
Målvakt: Sune Ödling
Backar; Hasse Jonsson
?
Kedja: Sedin
Sedin
Näslund
Nån som har back-kompis så är denna femma ganska stark
Ps.
Din version av kommunikation är nog mest envägs-kommunikation, inga mothugg tolereras. Trist, eftersom du oftast skriver bra saker