Inlägg: 2272918
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: japp tunn trupp, lite för få kilo, dock potential om man får fart på bärande spelare, Lukas Carlson center ja, Sandberg är ock så en bra center , men gått vinge mest.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Oddsen på att säsongen läggs ned och att HV flyttas upp?
Lite tunna kanske? Gillar er centersida om nu Lukas Carlsson är center. Nord/Wemmerborn/Weigel är bra, sen finns även Holm/Lindholm.