+ 1
Inlägg: 2272992
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Finns väl ingenting som säger att inte Kristianstad är laget som åker ur när löven går upp.
+ 1
Ni har väl ändå målsättning att nån gång gå upp, väl där är det väl fan så mycket roligare att möta de stora lagen. Är less på att titta på matcher från metallåtervinningarena och allt vad de heter.