puffe: ja faktiskt , eftersom truppen är tunn, så har den fult på från j20 framförallt, det är säkert 8-10 olika som varit uppe, dock inte samtidigt, några mer frekvent , däribland Dworsky som är 05 men otroligt duktig , men även andra med olika skils, kul att se, men jobbigt utveckla spelare som hoppar tidigt , behöver spela i shl , ja ni är insatt i ärendet😊
Inlägg: 2273008
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG: Ja, han verkar superintressant. Hoppas det blir av nån match mellan oss nån gång då, så man får se en talang av stora snitt. Slovaker o tjecker gillar man.
+ 1