Larsson#89: Har för mig att vi har ganska få säsongskort sålda i år. Under 2000. Kan inte svära på det dock.
Inlägg: 2273277
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: okej. Jag tycker det är lite synd att det inte går att läsa sig till någonstans.
+ 1