puffe: Fortfarande inga nyförvärv i sikte, dessutom ingen match på länge. Bläddrar vidare med en enkel fråga. Vilka är 3 amigos som var starkt bidragande till att vi slapp skammen att ligga i fel serie mer än en säsong? Som bonus Kent´s Hårsalong senare. Nu lite mer nedtonat, men fortfarande sponsor till MoDo. All heder!
Inlägg: 2273375
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Håkan Hjerpe, Anders Wikberg och Lars Molin, mitten av 80-talet.
+ 1

