S-vikaren: Borde rimligtvis återvända till Skellefteå
Inlägg: 2273458
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hanzon:
Glad att Saik tog honom,
Annars hade nog HV huggit där.
Då hade dom fått en till återvändare av kvalite.
Bra värvning Saik! 👍
Hoppas nu att Ingman tar steget och kommer och garantera sig själv mycket istid..😁
Glad att Saik tog honom,
Annars hade nog HV huggit där.
Då hade dom fått en till återvändare av kvalite.
Bra värvning Saik! 👍
Hoppas nu att Ingman tar steget och kommer och garantera sig själv mycket istid..😁
+ 2