+ 2
Inlägg: 2273465
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Skall tydligen finnas lag i både SHL och hockeyallsvenskan. Västerås lär vara på.
Skall tydligen finnas lag i både SHL och hockeyallsvenskan. Västerås lär vara på.
Känns som att Ingman skriver på för oss, såvida inget av de större lagen vill bredda.