+ 1
Inlägg: 2273513
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG: Jäpp- Janne Eriksson var en av sex MoDoiter som vann brons i OS -80.
Var ganska mycket kritik efter bara oavgjort mot USAs college-lag i första matchen, men resten är hockey-historia
Var ganska mycket kritik efter bara oavgjort mot USAs college-lag i första matchen, men resten är hockey-historia
+ 1
Men nu ser jag ju det är Janne Eriksson och Roger Lindström borde det vara