+ 3
Inlägg: 2274160
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: På den tiden gillade jag Tjomme som bisattare. Nu irriterar jag mig något enormt på hans "Inga höga krav".
Lustigt hur en kommentar som jag där och då tyckte var lite smårolig helt plötsligt framstår som arrogant när man sitter med facit i hand.
Holmgren, däremot... Den där entusiasmen är inte fejkad...
För övrigt lite coolt att se Peter och Hedman fira ihop.
Lustigt hur en kommentar som jag där och då tyckte var lite smårolig helt plötsligt framstår som arrogant när man sitter med facit i hand.
Holmgren, däremot... Den där entusiasmen är inte fejkad...
För övrigt lite coolt att se Peter och Hedman fira ihop.
+ 1
Han är ju trots allt MoDoit
En ära att få varit där