Inlägg: 2274310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: undra vem de tänkte på när de skrev den andra sylwander som inte kan åka med.
Äh jag blev sen.
Äh jag blev sen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Tungt att båda bröderna Sylwander måste stanna hemma, men Folin ansluter :). Dock bra med lång resa, svetsar samman gruppen ännu mer.
+ 4
Men Modo Hockey kommer att åka med en kraftigt decimerad trupp till Skåne och Småland. Mattias Modigs, Daniel Sylwander, Max Tjernström och Daniel Sylwander kommer inte att kunna åka med, utan blir kvar hemma. Så frågan är om Mattias Karlin får ihop ett lag?"
Saxat från Allehanda, förhoppningsvis matcher nu i veckan men med ett decimerat manskap!