Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Helt seriös så har jag både köttsoppa och Gulaschsoppa på burk och en jäkla massa munskydd och även handsprit lagrat. I början peppade jag ordentligt faktiskt men de blev inte riktigt som jag befarade.