KarateKing700: Känns som en riskabel värvning, 34 år och med en stadigt nedåtgående produktion.
Inlägg: 2281482
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: Jag tror att den värvning vi tar in nu mycket väl kan vara en som bara spelar av säsongen. Jag tror att det där är ungefär där vi kan förvänta oss. En påliglig spelare som trots allt var assisterande lagkapten.
Men, visst hoppas man (alltid) på bättre:)
Men, visst hoppas man (alltid) på bättre:)
+ 1