+ 1
Inlägg: 2282538
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Fjorton stycken i laget hade covid i början av januari, så hälften har ju ny haft covid.
www.modohockey.se/artikel/3nb3aky8s-4ij6i1/lagesuppdatering-med-edlund-och-gradin
www.modohockey.se/artikel/3nb3aky8s-4ij6i1/lagesuppdatering-med-edlund-och-gradin
+ 1
Vi har ju nyss haft, eller är det grupp 2 av 3 som ska få covid nu då.