Inlägg: 2283953
Svarskommentarer
Sv: Silly season
jonsson: Om jag ska fortsätta lägga pengar på att se MoDomatcher får dom tammefan från ledningens sida börja vara mer transparenta vid såna här situationer. Det är ju rakt patetiskt att spelare kan lämna för shl så här sent säsongen? Klausul?? Visa upp den för allmänheten då!
+ 1
Sv: Silly season
jonsson: Sådan här skit kan sänka hela laget, Bernhard såg allt annat än nöjd ut efter det inträffade.
Det är något lurt med detta
Det är något lurt med detta
+ 3
Fattades några pusselbitar mellan oss enligt Hinken i C-more