+ 1
Inlägg: 2284970
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nu när det blivit lugnt i Östersjön, kan man tycka att det borde finnas ett jas gripen ledigt för att släppa den där omtalade bombmattan
+ 2
Sv: Silly season
Rytter: Hans styrka har ju alltid varit skridskåkningen, samtidigt som hans spelsinne är begränsat, så det är ju rätt logiskt att han hamnar i tredje... framförallt eftersom vi redan har en liknande spelartyp i Sveningsson i andra.
Kan dock känna att numret på kedjan är lite strunt samma. Björklund lirade ju i fjärde. Det viktiga är bara att vi får in en ny bra center så att vi kan få igång produktionen i fler kedjor.
Kan dock känna att numret på kedjan är lite strunt samma. Björklund lirade ju i fjärde. Det viktiga är bara att vi får in en ny bra center så att vi kan få igång produktionen i fler kedjor.
Visst men han har ingen annan än sig själv att skylla, som han spelar nu är han en tredje eller fjärdespelare även i HA.