JanneG: Ska ni värva mer eller är ni nöjda?
Inlägg: 2285060
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 22-02-04
{9682}: jag tror vi letar en klasssniper, stor med attityd, en andramålvakt, katastrof idag, kanske ytterligare en forward mer för 3-4 line, gärna stor tuff.
+ 1
Sv: MoDo - AIK 22-02-04
{9682}: 114 dagar sedan vi blev poänglösa hemma, lika bra att vinna resterande 6 hemma också, så övriga lag blir åksjuka redan på bussen hit i slutspelet. Dessutom har ingen lämnat MoDo idag(ännu) så känns som en kul fredagskväll i vardande.
+ 5