Inlägg: 2285190
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Tarasov: Ja, en trevlig match, med 2 lag som ville spela hockey. Gillar inte att vara skadeglad, men när Weigel inte avgör är man extra glad
+ 1
Tycker AIK är rätt bra, känns lite som MoDo men aningen sämre lag.