+ 1
Inlägg: 2285227
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 22-02-04
KRB: Upphörde i och med pandemin. Man brukar väl fortfarande svänga förbi och tacka domarna, iaf kaptenerna.
+ 1
Tackar lagen inte varandra och domaren längre efter matchen,
Kom och tänka på det bara, minns det från förr om åren (länge sedan)
När upphörde det?