KB: nu har jag inte koll på tabellen i KHL men känns ju väldigt märkligt att bara stänga igen grundseriens
Inlägg: 2285294
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: Är nog inte så kontroversiellt som man kan tro. Typ 4-5 matcher (några lag med fler än så) kvar där Avtomobilist och Torpedo har en potentiell chans att slå sig in över strecket i varsin division. Poängsnitt talar dock inte för det.
De har väl haft corona-paus någon vecka och även uppehåll nu under OS så finns säkert en annan sorts tidspress där.
De har väl haft corona-paus någon vecka och även uppehåll nu under OS så finns säkert en annan sorts tidspress där.
+ 1