+ 3
Inlägg: 2285375
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: har ni lyssnat på senaste avsnittet av Rinkside? Gillar verkligen. Harald är med på ett hörn också. Snackar en del om Modig-gate i början av avsnittet. En del snack även om värvningar och rubbning av gruppdynamik. Fredrik var inne på att man kanske, i princip, inte alls bör värva i Modo pga att gruppen just nu är så välfungerande och sammansvetsad.
Västerås är nog en drömmotståndare i en semifinal eller final i mina ögon. Ganska tunn trupp och vi har haft tämligen lätt för dem hittills.
BIK vill jag verkligen undvika på alla sätt och vis. Riktigt slutspelslag med grisighet i DNAt.