Inlägg: 2285420
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}: 0-5 i förra matchen, 0 skott i tredje kedjan
Nu 0-2 mot leksand, bra val modigs. Du har gått till en riktig traditionsrik klubb som andas optimism, or not
Nu 0-2 mot leksand, bra val modigs. Du har gått till en riktig traditionsrik klubb som andas optimism, or not
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}: tro om han trivs i lhc? Överkörda av ske och nu lif. :)
+ 1
Har jag förstått rätt att Modigs inte riktigt klickat i gruppen?
Tyckte någon nämnde det här inne igår.
Om så är fallet så är det ju helt rätt utav MoDo att säga adjö.