+ 1
Inlägg: 2287071
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Det finns redan en tråd om OS,(se nedan) använd den istället för här ska det handla om ev nyförvärv.
"Vinter OS i Kina 2022"
"Vinter OS i Kina 2022"
Jo fast känns ju som att sen Boork tog över och skulle styra upp svensk damhockey har det bara gått utför.