1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508054 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2288747

Sv: Silly season
Tarasov: www.moraik.se/artikel/l3zbakzgz-33ni1/tv-johans-corner-infor-mora-modo
Lyssna på Hedbergs kommentarer om Modo. Berömmer Modo och ger exempel på varför vi är seriens bästa lag! :)

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Foppatofflan: Ingen dålig hyllning det där :)

Sv: Silly season
Foppatofflan: Så här skrev LT (Södertäljes lokaltidning) om oss efter matchen också. Apropå de tidiga farhågorna från vissa om att vi skulle spela tråkhockey.

”Det finns en sådan självklarhet i Modos cirkulerande i offensiv zon. Det är droppar och passningar bakom ryggen. Platsväxlingar. Det kan se ut som improvisation, men bygger på struktur och en visshet i vad medspelarna kommer att göra. Mattias Karlin har byggt något riktigt vasst.”

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB