+ 3
Inlägg: 2289054
Svarskommentarer
Sv: Mora - MoDo 220211
{5647}: Inte för att gnälla men visst fan bör vi lägga mer puckar på mål och inte bara i denna match.
+ 1
Sv: Mora - MoDo 220211
{5647}: Det är möjligt att det bara är jag som gnäller! Jag vill dock inte att vi ger bort andra platsen inför slutspelet. Och första målet var inte otagbart bara för att kommentatorn benämner det som ett kanonskott
+ 1
Det har bara blivit en grej att gnälla.