Bad_Brett: Håller med dig helt, ser inte alls varför vi skulle värva någon back, ska jag va ärlig så tycker jag snarare Tikkanen som backup i ett slutspel känns mer svajig. Men där har man ju möjlighet att ringa Norge...
Inlägg: 2289211
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: Både Isak Wallin i Frisk Asker och Markus Nygren i Wings har gjort det jättebra. Tycker det känns helt orimligt att kolla på en till målvakt.
+ 6