+ 2
Inlägg: 2289694
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Timrå och Malmö lär skaka just nu iallafall. Jag tror och hoppas att DIF undviker nedflyttning och dom kan t.om klättra förbi båda dessa lag tror jag. DIF är det sämsta alternativet att åka ur av dessa tre lag om MoDo mot förmodan misslyckas att gå upp.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ja ett kvicksilver, en Sebastian O med lite mer offensiv i sig.
Ja ett kvicksilver, en Sebastian O med lite mer offensiv i sig.
+ 1
Påminner en del om Anders Söderberg