Inlägg: 2289759
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Laban: Väldigt ofta. Mot HV tycker jag vi varit klart bättre alla tre matcherna, men annars har vi tagit många poäng där vi varit sämre.
Står dock fast vid att HV är det lag jag sett som förkrossande överlägset haft domarna på sin sida. Många gånger, som mot Löven och MoDo, direkt löjligt.
Står dock fast vid att HV är det lag jag sett som förkrossande överlägset haft domarna på sin sida. Många gånger, som mot Löven och MoDo, direkt löjligt.
+ 1
Tur för modo många gånger!!