Inlägg: 2290118
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Så klart man ska satsa när man ser att man har chansen, men med 2 nya tränare, ny sportchef, i stort sett helt nytt lag så tycker jag man ska vara försiktig med att använda ordet misslyckade även om det skulle sluta med att vi inte går upp den här säsongen.
Så klart man ska satsa när man ser att man har chansen, men med 2 nya tränare, ny sportchef, i stort sett helt nytt lag så tycker jag man ska vara försiktig med att använda ordet misslyckade även om det skulle sluta med att vi inte går upp den här säsongen.
+ 3
Håller dock med om att nu när man ändå har chansen så borde man ge laget en extra edge.
Men skiter det sig, så får vi lita på att herrarna kan göra om det hela och få ihop fler slagkraftiga lag.