{9315}: med reservation för att jag får äta upp det när gradin tar ett skönt scoutjobb i nhl och karlin tycker att det kittlar att träna örebro
Inlägg: 2290372
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: "Kittlar att träna Örebro"
Sa ingen någonsin.
Tappat man en tränare till en klassik klubb eller storlag typ FBK, Frölunda, Leksand etc då kanske det finns en chans att förstå tjusningen. Men skulle vi någonsin tappa nån till Örebro för att det kittlar" då kan vi nog lägga ner...
Sa ingen någonsin.
Tappat man en tränare till en klassik klubb eller storlag typ FBK, Frölunda, Leksand etc då kanske det finns en chans att förstå tjusningen. Men skulle vi någonsin tappa nån till Örebro för att det kittlar" då kan vi nog lägga ner...
Sv: Silly season
{9315}: Det är det jag menar 2 i ligan o ska inte satsa på gå upp utan vara nöjda? Men du skrev mina tankar 😁