+ 1
Inlägg: 2290461
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Sylwander är väl sämst i laget i egen zon tillsammans med Woods och Hasa. Inte det jag vill se hos en lagkapten och fjärdekedjespelare. Där vill jag ha en Påhlsson-typ (Och Tjernström gör ett rätt bra jobb måste jag säga).
+ 4
Tycker de är ovärderliga redan nu, många puckvinster och pucktransporter i upp i anfallszon. OP skulle dock dribbla mindre och passa mer